pondělí 2. července 2018

Máma v pohybu

Ahoj, těší mě.. 
Jsem naprosto obyčejná aktivní máma jedné malé neposedné holčičky. Jmenuji se Hana, ale mám radši, když mě lidé oslovují spíše Hanko. 
Ráda chodím na dlouhé procházky, podnikám různé výlety a cestuji. V nedávné době jsem si zamilovala jízdu na kole, kterou si zamilovala i malá, tak jsou projížďky na kole skoro na našem denním programu a já jí za to děkuji, že mě vede k ještě většímu pohybu, než na který jsem byla doposud zvyklá.
Bydlím v menší vesničce kousek od města obklopena nádhernou, rozmanitou přírodou, na kterou se stále nemůžu vynadívat. Ráda v ní objevuji mnou dosud neobjevená místa na které se pak ještě raději vracím.
Mámou jsem už několik měsíců přes rok. A je to to nejkrásnější a zároveň i nejnáročnější období v mém životě. Ale ani na minutu bych s nikým neměnila.

Holčička je hrozně aktivní a to mě svým způsobem nutí pořád vymýšlet nové aktivity aby se zabavila, proto nemám skoro nikdy na nic čas. S ní jsem poznala svět také jinýma očima, za to děkuji ❤️

Doma nám dělají společnost dva psy, dva kocouři, nespočet slepic a jeden zakrslý králíček. 
Naše holčička, výlety a cestování mě vlastně vedly k myšlence založit si blog který má sloužit hlavně jako náš malý "památník" na naše společně příjemně strávené chvilky, se kterými se s Vámi rádi podělíme. Aby jsme měli jednou na co krásně vzpomínat.


2 komentáře:

  1. Ahoooj!! Ať se výletnímu památníčku vede a daří a hodně se čte!! ;) A moc děkujem, že jsme se ocitli v sekci "oblíbené"!!! Díky moc!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ☺️ To spíš já děkuji, že vás můžu sledovat.. Máte krásný blog plný krásných inspirací na výlety.
      Jinak děkujeme, doufám, že mi aspoň nějakou dobu vydrží a bude bavit 😀😀

      Vymazat